Szykowny jak Burberry!

Brytyjska super marka Burberry specjalizująca się w sprzedaży odzieży oraz dodatków „w kratę”, ponownie jest na ustach całego świata.
Światło dzienne ujrzały pierwsze zdjęcia dla kampanii na sezon wiosna-lato 2016. I prawdę powiedziawszy, nie mogę się doczekać kolejnej odsłony liczącej aż czterdzieści publikacji. Dlaczego tak?

W tym roku jeden z najbardziej popularnych fotografów współczesnego świata, Mario Testino był odpowiedzialny za sesję… do której zaaranżował syna Piercea Brosnana, DylanaSecundo, artysta podzielił się zdjęciem backstagowym z planu zdjęciowego na swoim profilu Snapchat – 22 października.

Dylan-Brosnan-Burberry-2016-Spring-Summer-Campaign-800x1036

Zapowiedź kampanii na sezon wiosna-lato 2016, źródło: materiały prasowe

 

Burberry-Snapchat-campaign-ss16

źródło: materiały prasowe

Choć na pierwszy rzut oka, działania marki wydają się niespójne, wszakże ich każdy krok jest przemyślany i zaplanowany.
Dla przykładu – brand zrezygnował z publikacji kampanii reklamowych w drukowanych magazynach fashion lub lifestylowych, ponieważ cieszy się największą popularnością w świecie social media. Na platformach: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google +, LinkedIN i wielu innych – będziemy mogli obejrzeć kampanię promującą kolekcję od 6 stycznia do czerwca 2016 roku.

Święta Bożego Narodzenia są zapasem i w przedświątecznej gorączce zdarza nam się zapomnieć o bożym świecie. Gnamy za przygotowaniami i prezentami, a Burberry nie chce stracić pozycji lidera w wirtualnym świecie. W centrum Londynu, przy placu Piccadilly Circus marka umieściła gigantyczny bilbord 3D. Ludzie korzystający z telefonów komórkowych mają możliwość stworzenia własnych wersji oryginalnych i kultowych szalików i przesłania ich na serwer… który umieści je na billbordzie. Ot tak, cała świat będzie podziwiał naszą artystyczną duszę. 😉 Zabawa z modą jest dostępna dla użytkowników od 14 do 31 grudnia branego roku.
Sounds cool, doesn’t it?

Bez tytułu

Z życzeniami pięknego dnia,
Alicja Szablewska

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: